Monday, December 19, 2005

Eindelijk, foto's!






Nou, dit doe ik zoal in mijn dagelijks leven. Alleen niet dagelijks. Deze vertoning noemt men (noem ik) performance-kunst. Het grootste deel van de foto's is genomen door mijn lieftallige partner-in-crime, de briljante fotografe Liselotte de Groot, tijdens mijn performance op Viri in de TAC op 29 oktober jl. De close-up van mijn schoenen en mijn erm...."voorgevel" werd een week daarvoor gemaakt, tijdens mijn performance op 21 oktober in de Electron in Breda. Enjoy!

2 Comments:

Blogger Elske Weevers said...

jij ook gefeliciteerd met je werkende site.. komen er nog foto's van je performance van dit weekend op te staan?

12:08 PM  
Blogger Lilia said...

Ik weet niet of dat gaat lukken, ik heb darzelf nameijk alleen maar videobeelden van...

12:26 PM  

Post a Comment

<< Home