Monday, January 16, 2006

VUILE HOER!




















Laatst mocht ik van mijn handlanger de hoer spelen. Mij beviel het eerlijk gezegt niet eens zo heel erg slecht, maar er lopen een hoop ongure figuren rond in de omgeving van de Rotterdamse keileweg. Ik werd in de vroege ochtend onaangenaam verrast en al snel werd het duidelijk dat ik het daglicht nooit meer zou kunnen aanschouwen. Gedumpt in het vuilnis stierf ik moederziel alleen terwijl de eerste zonnestralen aan de horizon verschenen. De volgende dag keerde mijn handlanger; die tevens een talentvolle fotografe is; terug, om daar mijn ontzielde lichaam aan te treffen. Zij kan het zichzelf nooit meer vergeven, dat zij mij die ene nacht aan mijn lot heeft overgelaten.

3 Comments:

Blogger Lilia said...

Dank u zeer. Hoe ben ik nou, zo dood?

4:30 AM  
Blogger RenéevanTrier said...

vette sjitjes hoerkeee!@

12:08 PM  
Blogger Lilia said...

Wat een schuttingstaal zeg!

12:41 PM  

Post a Comment

<< Home